Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
424

Over mij

Op dit moment ben ik in het bezit van een bachelor degree in Architecture Building & Planning. Ik heb nu een jaar van mijn 2-jarige Master study Real Estate Management & Development in Nederland afgerond. Voordat ik aan mijn 2e jaar begin studeer ik een half jaar in Sydney. Hier volg ik 2 vakken van Facilities Management en 2 vakken van Urban Planning.

Eind januari 2010 verwacht ik weer terug te zijn in Nederland waar ik nog ongeveer 1,5 jaar nodig zal hebben voor het volledig afronden van mijn studie.

Over mijn reis

Eind november krijgen alle studenten in Sydney zomervakantie. Deze zomervakantie begint om precies te zijn op 22 november.

Richard en ik willen van eind november tot 23 december gaan rondreizen met een auto of camper. Het doel is zoveel mogelijk van de oost-kust te zien en wellicht ook nog wat van de outback. Met kerst en oud&nieuw komen mijn ouders over en ga ik samen met hen Sydney en omgeving verkennen. Ook de vader en stiefmoeder van Richard komen dan over. Gezamelijk zullen we oud&nieuw vieren waarna Richard en ik weer verder zullen reizen.

Op 2 januari vliegen Richard en ik naar Adelaide. Vervolgens vliegen we de 5e naar Perth. De 8e naar Darwin en de 11e naar Bali. De 18e vliegen we naar Sydney om vervolgens de 19e meteen door te vliegen naar Melbourne voor de Australian Open. De 23e januari vliegen we naar Sydney en de 25e begint de terugreis via Kuala Lumpur. De 31e verwachten we 's ochtends vroeg weer op schiphol te landen.

Bezochte landen

Ik heb 27 landen (11%) bezocht:

Australië, België, Canada, China, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Fiji, Frankrijk, Ierland, Italië, Kaapverdië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.